انتخابات

یزد- رییس ستاد انتخابات استان یزد گفت: انتخابات اردیبهشت ماه سال آینده، از نظر تحولات بیرونی و منطقه‌ای، مسائل داخلی و به لحاظ حجم فعالیت‌ها، انتخاباتی متفاوت است.

انتخابات سال آینده،‌از نظر تحولات بیرونی و منطقه‌ای متفاوت است

به گزارش قدس آنلاین، محمدعلی طالبی صبح دوشنبه در اولین نشست ستاد انتخابات استان یزد، ضمن عرض تسلیت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: هاشمی رفسنجانی عمری را با عزت زندگی کرد و منشاء اثرات خیر و پُر برکتی برای انقلاب اسلامی، ملت ایران  و جامعه بود.

وی با اشاره به برگزاری دو انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۹ اردیبهشت ماه سال آینده، این دو انتخابات را مهم و سرنوشت‌ساز و یک تجربه بزرگ برای دولت یازدهم دانست.

طالبی با تأکید بر فراهم‌سازی زمینه‌های مشارکت پُرشور و مؤثر مردم در انتخابات سال آینده خاطرنشان ساخت: این انتخابات هم از لحاظ تحولات بیرونی و منطقه‌ای، هم از نظر مسائل داخلی و نیز به لحاظ حجم فعالیت‌های انتخاباتی متفاوت و با اهمیت است.

معاون استاندار از تشکیل کمیته‌های ۵ گانۀ ستاد انتخابات استان و برگزاری جلسات این ستاد به صورت مستمر و منظم خبر داد و طلیعۀ انتخابات اردیبهشت ۹۶ را همکاری، همدلی و تعاملی دانست که برای برگزاری یک انتخابات شکوهمند و سالم در استان وجود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.